NETRON BİLİŞİM AKADEMİSİ'nden Sistem Eğitimi İstedim, Dert Aldım ...

2008 başı itibari ile Netron Altunizade'de Sistem Eğitimi almak için sözleşme imzaladım. 5 hafta sonra teknik İngilizce eğitimimiz başladı. Takriben 2-2,5 ayda eğitimimizi tamamladık.

Asıl eğitim olan Sistem Eğitimi'ni Kadıköy Netron'da alacağımız bize dayatıldı. Karşılıklı görüşmelerle bu olayı hazmettik.

Sözleşme imzalarken senetleri elden ödeyeceğimi söyledim. Bilmem hangi bankaya senetleri gönderip senetlerin peşinden koşturuldum. (bu ay son senet çok şükür)

İngilizce eğitiminden 2 hafta sonra Sistem eğitimimizin başlayacağı söylendi. 2 hafta 3 oldu. 3 hafta 4 oldu. 4 hafta 5 oldu. Nihayet sistem eğitimi başladı.

İnsan yazıya bakınca daha ne olabilir diye düşünebilir. Bu sefer de Sistem Eğitimi'nin 2. Haftasında eğitimin 14 Temmuz'a alındığını söylediler. 7 hafta var daha.

Biraz toplama yapıp, bekletildiğim haftaları topladığımda 5+5+7=17 hafta, yani 4 ay 1 hafta ediyor. Sözleşmede maksimum 1 ay eğitim ertelenebileceği söyleniyordu. Bu durumda ne söz kaldı, ne de sözleşme.

Sistem eğitimi almaya karar verdiğimde biraz fazla ver ama Netron'dan eğitim al demişlerdi. Meğer dert almışım.^^

Rumuz : ahk34

1 yorum:

Unknown dedi ki...

SELAMUNALEYKUM NİSAN 2009 DA YAZILIMBÖLÜMÜNE 14 500 YANİ ONDÖRT BUÇUK MİLYARA KAYIT OLDUM DAHA BAŞLAMAMA 1 AY VAR OLUMSUZ TÜM DÜŞÜNCELERİ ÖĞRENDİM VE ORAYA DEVAM EDEN ARKADAŞLARIMIN DA MEMNUN OLMADIKLARINI ÖĞRENDİM VE VAZ GEÇMEK İSTEDİM BÖYLE BİR DURUMDA KENDİ PROSEDÜRLERİ OLDUĞUNU VE VAZGEÇME İHTİMALİM OLMADINI SÖYLEDİLER SÖZLEŞMEDEKİ %20SİNİ ÖDEMEM GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİLER HANGİ AKIL İLE BUNU YAPTIKLARI MEÇHUL VE BEN DAHA DERSLERE BİLE BAŞLAMAMIŞ İKEN BUNU BENDEN İSTEMELERİ ÇOK SAÇMA DAVA AÇARAK HAKKIMI ALACAĞIM