NETRON'un Eğitim Yeri Değişikliği Dayatması!

Netron'dan yazılım uzmanlığı eğitimi almak için Aralık 2007'de başvurdum. Uzun bir bekleyişten sonra Altunizade şubesinde eğitimimiz başladı.

Eğitimimize tüm şevkimizle devam ederken 3. haftada eğitmen değişti ve motivasyonumuz sarsıldı. Ama biz buna rağmen konuları yeniden yakaladık ve kursa devam etmeyi sürdürdük. Eğitimimizin ilk bölümü teknik İngilizce eğitimi devam ederken Netron bizim eğitimimizi Kadıköy şubesinde devam etmemiz yönünde bir karar aldı. Gerekçe olarak da Altunizade şubesini kapatacakları yönünde bilgi verdiler.

Avrupa yakasında ikamet ettiğimden ve işyerime yakınlığından dolayı Altunizade şubesini seçtiğimi, Kadıköy'de eğitimin tarafıma uymadığını söylememize rağmen eğitimi orada sürdürmemiz konusunda bize dayatma uygulanmaya çalışıyor. Bu konuda eğitimimizin iptalini talep etsek de Netron'da hiçbir şekilde muhatap bulamıyoruz ve hiçbir şekilde tarafımıza yardımcı olunmuyor.

Kadıköy'de eğitime gelmenin bize her gün 1 saat kaybettirmesinden öte günde 7 YTL'den 9 ay boyunca sürecek eğitim süresince ortalama 1250 YTL otopark ve 1000 YTL civarı ekstra maliyet yükü getirmekte. Ayrıca günde 180 saate yakın vakit kaybıma sebep olacaktır.

Netron gibi bir firmanın kurs kaydı yaptırırken bizi bildirmeyip aldatarak bu şekilde kaydımızı yapması ve bizi mağdur durumda bırakması hiçbir yönden etik değil. Öğrencilerini resmen aldatarak kayıt yapan bu kurumun alicengiz oyunları ile bizi sözleşmemizde olmayan bir alanda eğitim almamıza zorlaması da ayrı bir problem teşkil ediyor.

Rumuz : MartinPalermo

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende bu gün netrona başvurdum sistem için ama ailem istemedi 1 saat sonra iptal ettirmek istedim ama %20 sini verk mecburiyeinde olduğumu söylediler şimdi ben ne yapabilirim ayrıca 14/09/1991 yılında doğdum yani 18 yaşımı doldurmadım sadece 18 yaşıma girdim ve şu anda bu beladan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum benimle aynı durumda olan, bu konu hakkında bilgisi olan , ve bu bataklıktran kurtulan ve bana yardımcı olabailecek artadaşlar lütfen eklesin lütfen arkadaşlar
msn adresimi yazıyorum
anil_seckin_gurler@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bende 2006 yılında Netron'dan sistem eğitimi aldım. Ama eğitim çok kötüydü hocalar her seferinde en az 30- 40 dakka önceden dersi bitiriyorlardı. Bilgisayarlar çok eskiydi ikide bir bozuluyordu. Microsoft müfredatı üzerinden gitmiyorlardı ,kendi kafalarına göre müfredatı işliyorlardı. Kitaplar felan hepsi geç ulaşıyordu elimize.En son ayrılmak istedim ama banada bilmem % kaç edemem gerekitiği söylendi. Tüketici mahkemsine başvurdum ihtar çektim fakat bir türlü senetlerimi alamadım. En sonunda işi mahkemeye götürdüğümü gördüklerinde senetlerimi geri alabildim. Hiç çekinmeyin direk noterden bir ihtar mektubu çekin senetler verilmezse mahkemeye başvuracağım diye. Ve ısrar ederlerse vermemekle mahkemede hakkınızı arayın çünkü haksız bir kazanç sağlıyorlar.

Adsız dedi ki...

Netron kursiyerlerini ve eğitmenlerini birçok sebepten ötürü mağdur eden Netron Bilişim Akdemisi

01.07.2010 tarhinden itibaren iflas etmiştir

http://blog.safasoysal.com.tr/netron-bilisim-akademisi-iflas-etti.html