Başlamak Bilmeyen Eğitim Yüzünden Mesleğimden Soğudum ...

Bundan takriben 1 sene önce Microsoft sistem mühendisi olmak için sınavlara girmeye karar verdim. Ancak bunun öncesinde bir kurs alma ihtiyacı hissettim ve kursları araştırmaya başladım.

Microsoft un referans olduğu netron u görünce hiç düşünmeden 2008 ilk haftası itibari ile Netron Altunizade'de Sistem Eğitimi almak için sözleşme imzaladım.

5 hafta sonra hediye eğitim adı altında verilen teknik İngilizce eğitimimiz başladı. Takriben 2-2,5 ayda eğitimi tamamladık.

Ardından asıl eğitim olan Sistem Eğitimi'ni Kadıköy Netron'da alacağımız diğer kursiyer arkadaşlarımla bana dayatıldı. Arkadaşlarıma 5-10 ar saatlik kurumsal eğitimlere katılma hakkı verilerek bu konunun üstü kapatıldı.

Sözleşme imzalarken senetleri elden ödeyeceğimi söyledim. Bilmem hangi bankaya senetleri gönderip senetlerin peşinden koşturuldum ve nihayet tüm senetleri ödedim.Henüz başlamamış eğitimin tüm parasını ödedim.

Bu kursa katılabilmek için ,çalıştığım kurum müdürleri ile görüşüp çalışma saatimi 1 saat geri aldırdım.(8:00-18:00arası).Sırf 19:00 da eğitime yetişebilmek için. Çalıştığım kurum Çamlıcada altunizadeye yarım saatte varabiliyordum.Ancak kadıköye 1 saatte trafik olmazsa ancak varabiliyorum. Eğitim sırf kadıköye alındığı için Akşam evime 1 saat daha geç gidiyorum. Çünkü ben bu kuruma Microsoft referans olsuğu için gidiyorum.

İngilizce eğitiminden 2 hafta sonra Sistem eğitimimizin başlayacağı söylendi. 2 hafta 3 oldu. 3 hafta 4 oldu. 4 hafta 5 oldu. Nihayet sistem eğitimi başladı. İnsan yazıya bakınca daha ne olabilir diye düşünebilir. Bu sefer de Sistem Eğitimi'nin 2. Haftasında eğitimin 14 Temmuz'a alındığını söylediler. Başlanamamış eğitimi tekrar ertelediler.

Biraz toplama yapıp, bekletildiğim haftaları topladığımda 5+5+7=17 hafta, yani 4 ay 1 hafta ediyor. Sözleşmede maksimum 1 ay eğitim ertelenebileceği söyleniyordu. Bu durumda ne söz kaldı, ne de sözleşme.

MİCROSOFT gibi büyük bir firma referans oldu diye gittiğim NETRON beni 7 aydır madur ediyor. Microsoft sistem mühendisi olmak istiyorum ama henüz eğitimim bile başlamadı.


Rumuz : ahk binpişman

Hiç yorum yok: