Kurstan Ayrılmak İçin % 20 ' Lik Haraç İsteniyor

Arkadaşlar Şubat 2008'de hayatımın hatasını yaparak teknik ingilizce + sds ve mcpd eğitimi almak için netron bilişime kayıt yaptırdım.Kayıt sırasında müşteri temsilcisi bayanların bir problem olduğunda hallederiz tarzında göz boyayan iyi yaklaşımlarına güvenerek önüme uzatılan sözleşmeyi çok iyi incelemeden imzaladım.


Kursa başlatıktan yaklaşık 1 ay sonra çalıştığım işten çıkarıldım ve uzun bir süre iş bulamadım.Bunun sonucunda istanbuldan memleketime gitmeye karar verdim.Bunun akabinde öğrenci işleri ile artık kursa devam edemeyeceğimi belirttim.Kurs yetkilileri bunun ancak sözleşmede belirtilen kurs bedelinin %20'sini ödemem kaydı ile olabileceğini belirttiler.Zaten işten çıkarıldığımı ve halen iş bulamadığımı kendilerine belirttim.Ama kurs yetkilileri bunun mümkün olmadıklarını belirttiler.


Bunun üzerine çağaloğlunda bulunan il milli eğitimdeki kurslar bölümüne giderek konuyu kendilerine anlattım. Milli eğitimde bulunan yetkililerin verdiği bilgi kursun özel öğretim kurumlarına bağlı olduğu ve kurumun belirlemiş bulunduğu mevzuata aykırı bir sözleşme imzalatamayacağını söylediler. Belgelerim ile beraber ilçe milli eğitime dilekce vermemi belirttiler. İlçe milli eğitime dilekçeyi verdim ama netron %20'si konusunda direttiler. İlçe milli eğitimdeki yetkililer ise konuya ciddiye almadılar. Bende tekrar verdiğim dilekçenin cevap yazısı ile birkez daha bu sefer il milli eğitime dilekceyi verdim. İl milli eğtimdeki yetkililer %20'sini neye istinaden istediklerini açıklamaları için bir yazı gönderdiler netron'a. Şimdi yazının cevabını bekliyoruz.şayet netron %20'si konusunda diretir ise milli eğitim bu konu için müfettiş görevlendirip haklarında inceleme başlatacaklarını belirttiler.


Arkadaşlar benimle aynı konudan şikayeti olanlar bu yol ile haklarını arayabilirler. Bundan da bir sonuc elde edemezsem haklarında dava acacam. Yani haketmedikleri bir parayı netron kan emicilerine vermeye niyetim yok.benimle aynı düşünen arkadaşlar var ise beraber birleşip netron hakkında dava acabiliriz. Unutmayın ki her zaman birlikten kuvvet doğar...


Rumuz : Şenay

14 yorum:

Adsız dedi ki...

netron işsizin bilişim projesi kapsamında eğitim aldım eğitim bitiminde iş görüşmelerine yönlendirilecektim ve eğer yönlendirilmezse sözleşme gereği ödediğim parayı geri iade edeceklerdi.Tahmin edersinizki ne eğitimim tamamlandı,ne iş görüşmesine yönlendirildim nede ödediğim para geri iade edildi.Bu tip projelere aldanıp eğitim almayın arkadaşlar.Tamamen Kandırmaca.

apojan dedi ki...

şenay hanım sizin başınıza gelen olayın aynısı benim de başıma geldi. Kursa yazıldıktan 15 gün sonra işimi kaybettim durumu anlatmak için netron altunizadeye gittim oradaki müşteri temsilcisine durumu anlatıp eğitimin iptal edilmesini yada durdurulmasını yeniden işe başlayınca ödemelere kaldığım yerden devam etmek istediğimi söyledim. Bana bunun mümkün olmadığı ama durumumdan ötürü kolaylık sağlanacağı tam ifade şuydu "biz sizi idare ederiz" denildi. Bende bu vaade inanarak gönül rahatlığıyla ayrıldım. Bir kaç gün sonra ise bankadan gelen senet protestosuyla ilgili tebliğleri görünce başımdan aşşağı kaynar sular döküldü. Artık eğitimi almak istemesem bile paasını ödemek zorunda bırakıldım. Bununla ilgili görüşmeye tekrar gittim ama kendilerinin öğrencilerine ödeme konusunda kolaylık gösterdiklerini ama benim ödemelerimin çok düzensiz olduğu için birşey yapamayacaklarını parayı ödemem gerektiğini söylediler. Borç harç bazı senetleri ödedim ama artık isyan noktasındayım protesto masraflarıyla ve eğitimin alınacağı evimede yakın olan altunizade şubesi yerine kadıköye mecburi yönlendirmemiz sebebiyle maddi açıdan kayıp ve kursa gidiş gelişlerde geçirilen koca bi 3 saate yakın kaybım var. Bende senin yazdığın milli eğitimle alakalı olan yola baş vurmak istiyorum. ilgi verdiğin için teşekkürler. Netrona kayıt olacaklara ise tek sözüm SAKIN..

apojan dedi ki...

Şenay hanım bende sizin gibi aralık 2007 yılında mcdse eğitimi almak için netrona kayıt oldum kursa başladıktan 15 gün sonra işimden çıkarıldım. Durumu netron altunizadeye gidip müşteri temsilcilerine anlattım ve kursu iptal yada yeni bir iş bulana kadar durdurmak istediğimi söyledim. Bunun olamayacağını söylediler ve " biz sizi idare ederiz merak etmeyin " gibi bir lafla konu geçiştirilip beni yolcu ettiler. Sonrada evime banka tarafından gönderilen senet protesto tebliğlerini görünce başıdman aşşağı kaynar sular döküldü. Bu arada kursun yeri değişti bizi kadıköy şubelerinde eğitim almamız için mecbur koştular zaten işim olmadığı için borç harç zorla ödediğim kurs taksitlerine yolda geçirdiğim gidiş dönüş 3 saate yakın kayıp bir zaman ve yol parasıda eklenince iyice eziyete dönüştü eğitim. Sizin yazdığınız milli eğitim le alakalı olan kısmı bende araştırıcam artık bu insana sözleşme imzalatana kadar öğrenci sonrasında ise yolunacak bir kaz muamelesi yapan bu insanlara daha fazla para vermek istemiyorum. Son sözüm Netron mu ASLA... saygılar

Adsız dedi ki...

bu kurum kurum değil adeta bir çiflik. şikayetlerimi anlatsan buraya sığmaz. hepsi kaypak ve şerefsiz

Adsız dedi ki...

berhaba şenay senın le gorüsmek ıstıyoruz bızde baduruz bız kayıt olduk bır hafta sonra ıptal etcez dedık kabul edmıyoz dedıler basımız belada yol gosterırsen sevınırız

ressam dedi ki...

okadar pısmanımkı kafayı yıcem tam bır dolandırıcılar kurtulan varmı bızı duyan varmı arkadaslar

ressam dedi ki...

okadar pısmanımkı kafayı yıcem tam bır dolandırıcılar kurtulan varmı bızı duyan varmı arkadaslar

Unknown dedi ki...

Bende bir netron mağduru olarak... İptal istiyorum ve benden de %20 lik ücret istediler.. Ben teknik ingilizce aldım ama zaten son 3-4 gün teknik in.g gördüük.. bunu eğitimlerin yanında ücrete tabi tutulmamıştı.. 2 ay önce açılacak olan kursum hala açılmadığı için iptal gerekçemi sundum.. öle olsaydı zaten in.g eğitimi almazdım. şimdi iptalimi istediğim zaman da in.g eğitimin ücetini ayrıca %20 isteniyor çok saçma.. netronu tercih etmeyin..

Adsız dedi ki...

Şenay sonuç hakkında bilgi vermemişsin bende nerton mcpd programına kayıt oldum ve çok pişmanım daha eğitim başlamadan sorunlar başladı.

ekselans dedi ki...

arkadasım bende kriz dolayısıyla işimi kaybedince kursumu başlamadan iptal ettirmek istedim benden %20 lik bi ödeme yapmamı istediler bende su anda bu ödemeyi yapamayacağımı belirtince rehberlik kısmından canan hnm ve şube müdürü nihal hnm bana iş bulma sözü vererek kursa devam etmemi istediler yaklasık 5 ay oldu ama hala sözlerinde durmadıkları gibi kursumuda iptal etmemek için urasıyorlar sen bu sorununu nasıl halletin banada yardımcı olabilir misin

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar, bu konuyla ilgili olarak burada sadece şikayetler görüyoruz hiç kimse bir çözüme ulaşamadı mı? Muhakkak bizden yana bir yasa olmalı? Ben 1 gün girdim derse sonra iptal etmek istedim hala uğraşıyorum. Yok rapor olmazsa olmaz. Ahlaka ve etik anlayışa uymayan bu davranışdan dolayı zaten bi kıl oldum Netron'a. Ne yapabiliriz, dava açabilir miyiz, bizden yana olan 4077 no'lu tüketici yasasına göre kimse hareket etmedi mi bugüne kadar?

Adsız dedi ki...

aynı durum bnm başımda ne yapıcağımı bilmiyorum ark. bilgisi olan lütfen cvp yazsın

SELİM KÖKSAL VİLLA KAPILARI dedi ki...

merhaba bende aynı durumdayım ne yapıcam bilmiyorum 25 milyara kayır oldum kurs battı

Adsız dedi ki...

netron süründürür, bazı hocaları çok bilgisiz, eğitimin üzerine düşmüyorlar, netronda adam gibi bir tane hoca vardı serdar tokcan diye ama o da netronu bırakmış kendi işini kurmuş, bi keresinde eğitim tekrarı için netrona gittim, oradaki kadın yetkililer hiç umursamaz ve çok lakayit davrandılar. eğitimleri sürekli ertelerler bir bahane bulup, kaç kere 2,5 saatlik yoldan boşuna kursa geldiğimi ve kapıdan döndüğümü hatırlarım, bu site için size destek veriyorum kimse bu kadar kolay paralar kazanmamalı, microsoftu da kınıyorum böyle yerlere referans olduğu için...